torsdag 19 november 2009

Kort minne


Jag ligger sömnlös varje natt (även om jag har sömbrist) och tänker på sådant som jag inte hunnit tänka på under dagen, och det visar sig vara ganska mycket. Många frågor poppar upp i huvudet, och igår fick jag den briljanta idéen om att jag skulle ställa frågorna jag vill ha svar på här, ifall någon vänlig själ vill svara. Nu har jag ju inte några trogna läsare som verkar vilja svara mig, jag har försökt att fråga frågor förut. som den gången jag sände ut en efterlysning på en novell jag ville ha tag i. Det var ingen som hade funnit den, antar jag.

Grejen är bara att jag glömt vad det var som var så himla viktigt att jag ville fråga internet och hela världen om. Så pinsamt. Jag får återkomma om det, och ställer istället en annan fråga.
Vilken är din favoritblogg? Jag behöver nytt läsmaterial.

2 kommentarer:

Caroline sa...

Din så klart! ;)

Fröken K sa...

Din smickrare där. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails