onsdag 18 november 2009

Barnsliga foton


När jag sitter och ser igenom mina fotografier på datorn, så är det väldigt få bilder jag kan använda i denna blogg. Har sagt till mig själv att det inte ska bli alltför många bilder på min son, då jag redan har en blogg för att dokumentera hans framsteg. Därför blir utbudet ganska litet, då jag mest fotograferar honom. Det finns liksom inte tid att springa runt och leta efter vackra kompositioner och bra ljus. Inte ens när jag går ut på promenader får jag med mig kameran. Det är synd, för jag har hittat många roliga snapshots, men det involverar människor och jag är inte redo att ta det steget ännu.

Jag har tittat igenom alla bloggar som jag läser varje dag, tack vare bloglovin´, men vad ska jag nu göra när jag inte måste sitta och surfa runt för att se om det blivit uppdaterat.
Jag får väl lägga mig på golvet och låta min son krypa över mig, fram och tillbaka.
Mysigt.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails