onsdag 21 oktober 2009

Vem vet?


Det finns så mycket viktigare saken än att sitta och blogga och titta på usla bilder som man tagit med sin superhäftiga kamera. Jag börjar faktiskt fundera på om jag ska lägga ner det här med fotografering, och bara fota när det är kalas eller när kameran verkligen måste komma fram från sin dammiga gömma. Tråkiga bilder med alldeles för mycket information i dem. Jag kommer aldrig bli en fotograf, för jag har verkligen inte ögat för det, och dessutom så får jag inte till det med tid. Jag förstår inte hur folk klarar av att ha ett rent hem samtidigt som de vårdar sin hobby, sina barn och sin respektive samtidigt. Jag lägger inte av mycket tid framför datorn längre, heller inte framför TV:n, eftersom vi inte har en.
Så frågorna är då, var tar tiden vägen och slösar jag för mycket energi på det här med att försöka bli en bättre fotograferande amatör?

1 kommentar:

Linis sa...

Tycker att du tar jättefina bilder! Det är ju roligt att ha vardagsbilder. Jag tycker det är skittråkigt att titta i folks fotoalbum där det bara är bilder från högtider. "Jaha, och nu var det jul igen..."

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails