tisdag 27 oktober 2009

Punkt


Ibland är livet hårt. Ibland går det faktiskt inte som man tänkt sig. Så kommer det rosiga dagar med lycka, förälskelse och glädjetårar. Jag har haft många av dem. Just nu är jag inne i en lite svartare fas, som gör att jag tänker prioritera det som verkligen betyder något i detta liv. Just idag känns det bra att ta en blogg/facebook/messenger/telefon-paus från allt. Imorgon är en annan dag, men om jag inte syns på ett tag så vet någon i alla fall varför. Kära Emilbloggen prioriteras, för det är faktiskt inte för min del jag skriver, utan för min son.

Vem vet, jag kanske kommer tillbaka med tredubbel styrka.
Vi ses.

1 kommentar:

Caroline sa...

:( Hoppas att du får mer kraft! Men jag förstår vad du menar. Ledsen att jag är så dålig på att höra av mig, men jag har rätt mycket på mitt eget håll... Kramar!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails