torsdag 1 oktober 2009

Äntligen


Nu har vi fått nycklarna till lägenheten! Vi var där och lastade av några lådor och kollade så att allt stod bra till samt tog lite bilder på lägenheten innan vi flyttar in alla våra hemska saker.
På lördag bär lasset av. Vi ska säkert åka några turer i morgon också, men alla tunga möbler lassas på lördagen. Så blir det väl städning på söndagen. Usch. Jag hatar att flyttstäda. Jag blir alltid så nervös, för jag tror att jag har missat något.
Nu är jag helt uppe i varv och har lust att packa det sista som vi har behov för de dagarna vi bor kvar i Moss. Jag vill inte gå och lägga mig, jag vill flytta!
Nej, nu ska jag sluta fjortisblogga om vad jag tycker och tänker och gör och inte gör. Jag får ursäkta mig med att jag har alldeles för lite tid och energi med bloggen egentligen, vill bara koncentrera mig på flytten, men om jag inte får fjortisblogga så måste jag ju ringa runt till alla jag känner och berätta hur jag har det, och då skulle jag inte ha några vänner kvar.
Och det vill ni väl inte?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails