måndag 28 september 2009

Say mamma


Snart är det dags för mammaträff med dessa härliga tjejer. Det blir min sista mammaträff här i Moss, men jag har planer om att komma en gång i månaden för att hälsa på dem. Så kanske dem kan komma till Oslo någon gång och hälsa på mig. Det finns nog mycket att göra i Oslo för barn, om det nu är aktiviteter man är ute efter.
Det är lite bitterljuvt att flytta. När jag kom hem från BB med min son så var denna lägenhet en fristad för mig, ett skydd som skyddade mig från allt ont. Nu ska vi flytta och jag måste lära mig att jag fortfarande är trygg, även om det inte är samma byggnad. Det är faktiskt den svåraste flytt jag varit med om, psykiskt. Jag har flyttat så många gånger, och bara tyckt att det är roligt med nytt.
Variatio delectat - ombyte förnöjer.
Men denna gång ska det egentligen bara bli läskigt.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails