torsdag 6 augusti 2009

Fröken K läser

Dessa bloggarna är jag inne på dagligen för att se om det har kommit något nytt. Om det är någon som inte vill bli länkad, så säg till så tar jag bort det.

Beckymams for første gang, Drea, Noelle. Super, Kära Emil, Leos land, Johanna, Sparkling, Stine Elise och Wenche är allesammans damer och herrar som bloggar om sina barn. Några av dem är svenska, några norska, men jag kan lova dig att de är lika spännande allihopa.
[En bulle ur ugnen] bloggar också lite om sin son, men har också otroligt fina fotografier där hon skriver om bland annat renovering. Vilket projekt!
Knorrigt scrapbookar och inspirerar folk flest. Hennes vovve är så söt!
365 saker du kan göra!, Tjuvlyssnat och PostSecret känner nog de flesta till. Är det inte dagliga uppdateringar så är det en gång i veckan. Man kan alltid lita på dem.
Alicia Swedenborg Photography, Fotograf Emelie Ohlsson och Visuell Vardag är tre helt fantastiska fotografibloggar. Jag älskar att se deras fotografier, och drömmer om att jag en dag är hälften så duktiga som dem.
Be Inspired, CarlssonKarlsson, Homey och Husmusen är fina interiörbloggar. Jag önskar att jag hade deras öga för design.
Porslinsbloggen, SaaX och SKYNDA FYNDA är tre gulliga bloggar om loppmarknadsfynd och äldre inredning. De får mig att vilja springa på loppisar hela dagarna, gärna med dem som sällskap.
DragonFayes besynnerliga tankar, Felicitas och Utan dig skulle jag inte stråla är tre inspirerande damer som skriver vettiga saker som man ska uppmärksamma.

5 kommentarer:

Linda - www.knorrigt.com sa...

Vilken rolig läsning, tack! :)

Jag har faktiskt aldrig scrappat på beställning, men visst skulle jag säkert kunna göra det. Vad, när, hur och för hur mycket?

Be Inspired -inredning och design sa...

Vad glad jag blir över att se att du nämner mig & min blogg här i inlägget :) Betyder såååå mycket!!! Kul att man inspirerar :)!

Soliga Kramar Sofie

Fröken K sa...

Linda: Tjaa, jag har så mycket fina bilder av min son som jag vill ha i en liten ram med något fint runt. Kanske ta med ultraljudsbilden, så att allt går i svartvitt? Jag är så okonstnärlig att jag inte vet. Men hur mycket kostar det att göra en scrapsida?

Sofie: Roligt att du blir glad. Då blir jag glad. :)

Stine Elise sa...

Åååååå!! Så koselig at du nevnte meg her, det var utrolig stort, hihi. :)

Fröken K sa...

Stine Elise: Bare hyggelig. ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails