måndag 29 december 2008

Omöjligt

Jag undrar hur det ska gå. Har nu skrivit ut ett schema från Arbeidstilsynet som ska levereras till min doktor och till min arbetsgivare innan jag kan skicka det vidare till NAV. Min sjukskrivning går ut 2008, och det betyder att jag ska börja jobba igen på fredag, vilket jag tvivlar på att jag kan. Han nu missat ganska många månader från jobbet, och håller man sig inte uppdaterad, då blir det svårt att komma tillbaka igen.
Så. Planen för idag är att åka till doktorn som öppnar igen 13.15. Han måste jag prata lite med, för det var han som tipsade mig om svangerskapspenger, och det är också han som ska skriva under på schemat innan jag lämnar det vidare till min arbetsgivare. Springa till jobbet, få dem att skriva under, vilket inte är så lätt, för de vet aldrig vem som ska skriva under vad, och så till NAV med schemat för att lämna in det. Detta bör göras idag. Annars måste jag börja jobba stenhårt på fredag, eller skolka.
Sedan tar det väl fyra veckor innan schemat har behandlats av NAV och då är jag redan ute i mammaledighet. Haha. Jag undrar varför inte doktorn sade detta tidigare.
Jag är så stressad att jag blir yr. Som vanligt.


Om jag inte blir borta helt från jobbet, så kräver jag iallafall att de kan underlätta lite genom att omplacera mig.

Jag tror inte detta kommer gå igenom.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails