tisdag 30 december 2008

Nytt köp

Nu är schemat utfyllt av doktorn och troligtvis av arbetsgivaren också, så då återstår det bara att sända in till NAV. Det verkar som om det kanske löser sig ändå, men jag ska inte ropa hej ännu.

Vi har köpt ny dator. Min sambo har en väldigt dataintresserad vän som först erbjöd sig att bygga en dator åt oss, men priserna hade gått upp så mycket på det man använder för att bygga, så vi fick köpa hans "gamla". Vi hade egentligen inte pengar till det, men ibland måste man unna sig lite. Det sista vi köpte som vi verkligen behövde, det var sängen. Och vi behövde verkligen datorn. Så vi slog till.
Nu blir det ordning och reda på allt. Jag ska ta massa bilder som jag kan lagra på min dator. Mumma!

Graviditetsödem är jobbigt. Går runt med grodfötter nu.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails