onsdag 17 december 2008

Krossade planer

Jag hade planerat att ta med mig själv ut på Café Riis idag. Läsa en bok i en skön soffa, sörplandes på en varm choklad. Ringa runt till folk och prata lite. Njuta av cafémusiken och se lite på folk. Skriva långa dagboksinlägg. Så kanske ta en tur på centret och köpa in lite till bebisen. Haklappar och spyklutar.
Så när det var dags att ta bussen till stan så kände jag mig lite yr, som vanligt. Låg sedan i nästan två timmar och bara försökte andas i soffan utan att kunna röra mig. Hela kroppen kändes tyngre än vanligt, och att resa på sig var inte ett alternativ.
Så det blev inget cafébesök. Jag fick stanna hemma och skriva dagbok innanför mina egna väggar.

Jag ska prova igen imorgon. Önska mig lycka till.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag önskar dig. berätta hur det går.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails