torsdag 12 oktober 2006

Skitsnack

Jag får ont i hjärtat och lungorna när sådana här saker händer. Kanske jag inte klarar av att hantera stress.
Bilen har blivit funnen, men den är så demolerad att det kostar över 13 tusen att reparera den, och så är det inte säkert att den överlever vintern. Vi ska försöka få ett kontantuppgör från försäkringsbolaget, men de ger inte ifrån sig pengar i första taget.
Tvättmaskinen är trasig. Den slutade fungera mitt i en tvätt och jag har pillat och petat på allt man kan peta på. Min sambo likaså. Den är helt död.
Datorn surrar oroväckande högt. Jag är rädd att den ska krascha och att mina bilder ska gå förlorade för alltid. Har inga pengar att köpa varken ny dator eller skivor att bränna över bilderna på.
Mobiltelefonen stänger av sig hela tiden och är helt krupp. Jag kan knappt ringa utan att den lägger av.
Allt detta gör mig sömnlös. Har sovit max fem timmar varje natt denna vecka, och jag är av naturen en "minståttatimmarssömnmänniska".

Ja, jag är en uuusel människa. Riktigt hemsk. Jag tycker att det är jobbigt när jag aldrig har pengar, medan folk dör som flugor runt om i hela världen, krig som aldrig verkar ta slut. Jag är så jävla egoistisk som bara tänker på mig själv.
Me me me me me.
Krääks. You make me SICK!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails