tisdag 31 oktober 2006

Karriär?

Idag kom den första snön i Oslo. Tyvärr stannar det inte kvar på backen, utan smälter fort. Gärna innan det har kommit ner på backen, så att man får snöblandat regn innanför kragen. Men jag är glad att det inte är nåt snökaos här.
Min chefchef kom på jobbet idag för att bjuda mig på julbord. Hon pratade även med min chef, och chefen och chefchefen kom överens om att jag skulle få stanna där en månad till, alltså till den 22 december. Jag tackade och tog emot. Julbord däremot vet jag inte om jag är så sugen på. Bara en massa vikarier som förmodligen känner alla och så blir jag utanför som vanligt. Bläh.

Jag har tänkt på barn hela dagen idag. Såg en dokumentär om graviditet igår kväll innan jag somnade och idag har jag läst på olika sidor om barn och hur man ska bete sig med dem. Jag blir tokig. Jag tänker knappt på annat än barn nu. Barn och en klipptid. Ok, tänker på mat och en stor iPod i min ficka också. Men man kan inte få allt.

I helgen får jag min kamera. Om jag har råd att åka hem. Wii.

1 kommentar:

Anonym sa...

gå på julbord. ät gratismat och försök skaffa dig nya kontakter. ;)
aj löv jo!!! puss

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails