tisdag 26 september 2006

Ursinne

Jag har haft en riktigt dålig dag idag. Tror den började när jag kom hem och såg att jag inte hade en välstädad lägenhet trots allt, eller så var det när jag förstod att jag inte skulle orka komma upp i 10 000 steg idag.
Min T bjöd på kyckling och jag blev jättehungrig, men när kycklingen var färdiggrillad ville min mage och jag inte ha. (Det händer väldigt ofta när vi ska äta kyckling.)
Den blöta tvätten får inte plats någonstans i lägenheten och disken tar aldrig slut även om man diskar så mycket att man inte har händer längre, utan två megarussin.
Jag satt framför TV:n och skrek fula ord till fula människor som fulade sig på Americas Funniest Home Videos. Riktigt fula ord som fuling och fetto. Efter maten, bestående av ris med ris och ris som tillbehör, kastade jag några okrossbara saker i golvet för att liksom verkligen bevisa (för mig eller för T?) att jag var riktigt förbannad.

Sedan gick jag och diskade och hängde upp tvätten.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails