torsdag 24 augusti 2006

Unnskyld

Det har varit mycket nu. E & E kom hem från Miami, båda med turistdiarré och en generator i bilen som inte fungerar. Vi har lånat ut vår bil och själva följt med på alla turer de tagit. Söta R har en släng av diarré hon med, men det beror troligtvis på hennes mor och farföräldrar som har proppat henne full med sötsaker.

Mitt jobb går topp. Jag har fått egen hylla där all min post läggs, egen jobbmail och får till och med lära upp nya vikarier fast jag är en vikarie själv. Hoppas bara jag får stanna där mer än en månad, och att jag trivs. Det är många jag fortfarande inte hälsat på, stort företag.

Far har förlovat sig, och ska gifta sig om drygt ett år - utomlands. Jag hoppas jag är bjuden. Men jag varnade dem för att åka till Bulgarien, där får man "oppkast och diare i flere uker" som de säger. Varning också för små barn med sensitiva öron, de får öroninflammation av att bada i poolerna. Och så är hela semester förstörd. Liksom.


Någon som vill prata smink?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails