fredag 5 maj 2006

Rödtjut

Lyxproblem! Jag kunde ha jobbat idag från 14 - 21 men tackade nej. Visserligen har jag redan jobbat idag, men det kan ju bara vara bra att få lite övertid. Ska i alla fall jobba imorgon 12 - 20. Min kontaktperson ringde mig när jag slet med det tunga smöret och frågade hur jag ville jobba i helgen. Han ringde mig för att han tyckte att jag varit så flexibel i det sista. Förvånande, jag tycker att jag har tackat nej till jobb hela tiden.

Idag blir det grillkalas för M som fyller 24. Det blir nog en flaska El Coto till honom, mer har vi inte råd med. Här i Oslo kostar den flaskar 103 kr och om jag inte minns fel så kostar den typ 70 spänn i Sverige. Fy så dyrt! Jag borde kanske jobbat idag egentligen... Men det som stör mig så jääävligt är att min kamera inte fungerar. Jag kan inte ta roliga fyllebilder i solen på norrbaggar som glatt poserar framför kameran. Min vanliga kamera gav jag bort till B när hon skulle på Peruresan, så jag kan inte ens ta sådana kort. Inte ett minne får jag med mig hem. Inte ett minne kan jag visa upp här. Inte ett minne kan jag titta på i efterhand och skratta åt. Morr!

Nu ska jag gå till fönstret och sätta mig och dingla med benen och sola mig lite. Få lite fräknar i ansiktet.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails