söndag 7 maj 2006

Fläskkorv

Idag är första dagen på väldigt länge som jag har söndagsångest. Jag vill verkligen inte upp och jobba imorgon. Inte alls. Jag är hellre hemma och tvättar hela dagen.
När jag sedan får reda på att min syster A och min älsklings syster H varit ute och sprungit så blir ju inte ångesten mindre. Mina lår blir helt plötsligt väldigt klibbiga och de stöter emot varandra även om jag står bredbent. Magen hänger extra mycket och jag vill inte sitta med ansiktet neråt för då känner jag dubbelhakan wobbla när jag skriver. Och så är det sommar till råga på allt. Jag borde ha tränat. Borde borde. Jag kommer vara överviktig resten av mitt liv och ångra mig när jag är gammal att jag inte gjorde som alla andra och höll en figur och hälsan på topp.
Jag är lat.
Jag är ful.
Jag är fet.
Jag är dum.
Jävla idiot!

Ska till Sverige i helgen. Sova hos G, hoppas C är där. Är du? Have mercy att jag gått upp i vikt. Vi kan sola på balkongen. Du behöver inte se på mig. Puss.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails