fredag 7 april 2006

Fylla

Suck.
Här sitter jag hela dagen och väntar på att min älskling ska komma hem från ett litet gathering med sina jobbarkompisar. Jag ringde honom vid åtta och frågade om han skulle komma hem snart. Det sade han att han skulle. Klockan tio ringde jag igen. Då var han på väg hem. Vi skulle träffa hans vän och ta en öl med honom, men när älsklingen rumlar in halv elva och är så full att han inte kan ta av sig sina kläder, ja då fick jag hjälpa honom att ringa sin vän och förklara att vi inte kunde träffas.
Så nu sitter jag här och hör honom sova. Tråkigt.
Men det är ju fest imorgon igen. Med lite släktingar. Då kan det gå hett till. Den familjen är lite kända för sina vilda fester. Sist jag var där så filmade jag hela baletten, och det blev tre roliga timmar att se på. H blev så full att hon sprang och kräktes på toaletten. Kruxet var bara att hon missade toaletten och träffade runt den. Och på väggen. Och på mattan. Och i handfatet. Det hade vi roligt åt senare. När vi hade städat upp alla pölar.

Sitter och funderar på om jag har lärt mig något nytt idag, eller om något spännande har hänt. Inget mer nytt än att jag lyckats komma i onåd med en av mina bästa vänner. Det verkar som att varje gång jag flyttar till Norge så förlorar jag en vän.
Det måste ju vara mig det är fel på.
Dumma dumma mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan och tack för besöket! :)
Gör en scrapbook du med, det är jätteroligt. Besök någon scrapaffär (som poppar upp mer och mer nu) eller på nätet (finns jättemånga) och handla lite papper och annat nödvändigt. Syrafria saker ska det vara bara! Jag har köpt hur mycket som helst, det blir en dyr hobby när man kommer igång och gör kort och allt sånt också. Men väldigt kul! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails