onsdag 1 juni 2011

Omöjligt att sitta still



Häromdagen, då min sambo satt och såg på TV och jag satt framför datorn, så uppenbarade sig denna reklamfilm två gånger på kort tid. Första gången den kom så sittdansade jag lite för mig själv när jag hörde sången i bakgrunden och min sambo fnissade lite för sig själv. När den kom för andra gången stirrade min sambo på min ryggtavla för att se om jag reagerade. Mycket riktigt, efter några sekunder satt jag och vickade på axlarna och skakade på huvudet. Utan att jag själv tänkte på det. Min sambo brast ut i ett vrålskratt och jag insåg med en gång vad jag hade gjort.
Det är helt omöjligt för mig att sitta still när denna sången kommer på TV. Jag dansar till och med utan att jag är medveten om det.
Fröken K i ett nötskal.

2 kommentarer:

Caroline sa...

Hahaha! Verkligen Lina i ett nötskal. Rolig reklam. Vi tittade på den flera gånger.

missM (Hverdagseventyr) sa...

Hehe, søtt! Selv irriterer den reklamen der meg mer. Er det en okse eller hva?
Men jeg blir også fort påvikret, koser jeg meg, så kan jeg begynne å nynne eller synge helt uten at jeg merker det selv. Til latter fra de som er rundt meg. "koser du deg nå?" spør de ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails