tisdag 26 april 2011

Utmana dig själv


Som om jag inte har nog med arbete, plugg, ständigt sjukt barn och träning så vill jag nu utmana mig själv i fotografering också. När jag behöver paus från livet så drunknar jag i fotografering i några minuter/timmar. Men eftersom jag behöver öva och aldrig tycker att jag tar fina bilder, så behöver jag er hjälp. Jag behöver konkreta tips vilka bilder ni vill se i denna blogg. Det kan vara vadsomhelst. Märk väl att jag inte har PhotoShop och inte kan mixtra så att skepp flyger över pyramiderna eller något sådant. Jag kan bara knäppa med min kamera och vara nöjd över resultatet.
Vad vill ni se?

2 kommentarer:

missM sa...

Jeg synes du tar fine bilder, og jeg ser helt klart en progresjon :)
Men jeg synes det er vanskelig å si hvilke type bilder man vil se. Det er jo opp til deg som skaper av bloggen :) Hvilket bilde som havner på siden kan jo komme helt ann på ditt humør den dagen :)

Anonym sa...

Hej!

Jag vill se ditt vardagsliv i bilder, typ bilder under en dag i ditt liv :) Vore kul!

/ida

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails