torsdag 14 april 2011

Jippi!


Här få ni en bild på en present jag fick av min kära sambo när han var på en riktig grabbsemester med sin vän i Prag. De gick på Hooters, strippklubb och såg ingenting kulturellt överhuvudtaget. Han köpte dock med sig en fin docka till mig, som jag faktiskt önskat mig i jag vet inte hur många år. I alla fall före trenden med detta startade.
Anledningen till att ni får njuta denna vackra docka med mig är för att jag fått en ny läsare på Bloglovin'. Yohooo. Fantastiskt. Välkommer ska du vara, och tack alla andra sex läsare som fortsätter att läsa. Det värmer ända in i benmärgen.

4 kommentarer:

Felicitas sa...

Hehe. :) Jag som läser din blogg via google reader och inte blovin - måste bli minst 7 alltså! ;)

Fröken K sa...

Wiii!

Anonym sa...

Använder ingen sådan finess när jag läser bloggar men följer din blogg ändå :D /ida

Fröken K sa...

Ida? Har vi bloggats förr? ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails