onsdag 2 mars 2011

Så kombinerat


Jag önskar att jag kunde skriva att livet är så fantastiskt att jag bara måste dela med mig, men sanningen är att jag ligger hemma med sjukskrivning och studerar till kommande examen. Jag hade hellre varit på jobbet och lärt mig allt detta genom erfarenhet, istället för att ligga i sängen och hosta ner alla sidor med paragrafer och uträkningar. Inte heller har jag några fina bilder att bjuda på, men när vi nu är över i mars så måste det ju snart vara dags för ljusa kvällar och ljumma morgnar. Så fort jag får en chans så ska jag bege mig ut och öva.
I helgen ska jag öva fotografering på två vackra kvinnor. Ni har sett dem förut. Den som väntar på något gott...

4 kommentarer:

k sa...

Hoppas att du kryar på dig och snart är tillbaka i "verkligheten"! Dina bilder är lika fina som vanligt. Faktiskt oavsett motiv.

Anonym sa...

Snart är det vår och livet blir lite lättare. Hoppas att du snart känner dig bättre, kan gå till jobbet och att det går bra med pluggandet. Och va kul med fotografering i helgen! Kram

missM sa...

Hemmeligheten til å vise et "spennende" liv er å vise de "ubetydelige" fine tingene. Ta bilde av tekoppen du hadde mens du leste pensum. Eller de søte fingermerkene barnet ditt har satt i vinduet. Det skjer ikke så mye i mitt liv bestanding, men av og til når jeg leser min egen blogg ser det ut som jeg gjør så mye ;) Så tenker jeg, at "oi, ja jeg har jo mye fint å gjøre likevel" ;)

Fröken K sa...

Tack alla för de fina kommentarerna. I helgen ska jag vara frisk och spännande.
Og ja, du ser virkelig ut til å ha et spennende liv. Tusen takk for at du vil dele det med meg og alle andre som leser bloggen din.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails