lördag 6 november 2010

Tävla och vinn vackra julkort


Nu är det tävlingsdags!

Du kan vinna ett paket med tjugo vackra dubbla julkort i fyra olika designer komplett med kuvert. Alldeles lagom till julen.
För att vara med och tävla så behöver du bara lämna en kommentar under detta inlägg. Glöm inte e-post. Alla är välkomna att delta, bloggägare som blogglösa.
Har du en egen blogg får du gärna låna min tävlingsbild samt länka hit och till tävlingen som
avslutas söndag den 20 november klockan 23.59
Vinnaren presenteras här på bloggen den 21 november.

Lycka till!

6 kommentarer:

Camilla sa...

Jag är med gärna med och tävlar, älskar att skicka julkort :)

Min mail är; camilla_idling@hotmail.com

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med och tävla hos dig vännen. Jag som alltid gjorde julkort själv förr har lagt av med de så nu måste jag köpa egna. Eller vinna dessa vackra hos dig. Har länkat i min blogg och håller nu tummarna. Kram

Rebecca sa...

Jag vill vara med och tävla =D

min mail: rebeeccam@hotmail.com

Stine Elise sa...

Jeeeei, jeg er med!! :D Epostadressen er stineja@live.no :D

Heidi sa...

Jeg vil være med i konkurransen; helennan@hotmail.com

Heidi :)

Anonym sa...

hej gumman. jag vill också va med och tävla om fina julkort ju! kram från Hanna. hannabjorkl@hotmail.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails