söndag 31 oktober 2010

Köttbullejacka


Idag har jag krattat löv medan sambo tog några bilder på mig och min son. Jag kan verkligen inte göra mig bra framför kameran, och speciellt inte när jag har på mig en fluffig jacka som får mig att se ut som en köttbulle med korvar till ben. Det blir lite fånigt och skrattretande när jag ser bilder på mig själv, som att höra sig själv på band eller se sig själv på film. Det är spännande, men bara jobbigt efteråt.
Men det var skönt att få komma ut i friska luften efter en dryg vecka i sjukdomens grepp.

Imorgon ska jag äntligen få jobba! Nu är det dags för säsong sex av Friends med min älskade.

4 kommentarer:

lady thirty sa...

jag tror att det där är nåt vi själva får för oss att vi ser ut som :D

Heidi sa...

Vakker er du, Karolina! :)

Fröken K sa...

Tusen takk Heidi!

Matilda K sa...

Hej där,
roligt att du hittat till min blogg och dessutom lämnat snälla kommentarer. Jag vet precis vad du menar med inlägget angående att stå framför kameran. Jag tycker det är oerhört jobbigt att se mig själv på bild och framförallt att känna mig avspänd och naturlig. jag tycker din man fångade dig fint!
Matilda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails