måndag 11 oktober 2010

Fall


Hösten är verkligen här. Halsen värker, ögonen rinner och huvudet snurrar runt sin egen axel. Idag kallade jag min son Emil för Emelie och mjölk hette helt plötsligt potatis då jag bad sambo hämta mjölken till sonens kvällsgröt. Det är sådana dagar som man bara ska gå och dra något gammalt över sig.

Själv ska jag barrikadera mig i sängen och slötitta på mina älskade serier och hoppas på att sonen sover då pappan är ute på kvällsfika med vår datahjälpreda. Kanske mina fotografier kommer hem snart.

3 kommentarer:

Caroline sa...

Otroligt snyggt foto! WOW!

Jag har också varit rätt trött i huvudet idag... Bläää. Ska gå och sova nu så blir det förhoppningsvis bättre imorgon för då ska jag på utbildning hela dagen!

Anonym sa...

Oj vilken vacker bild!

Fröken K sa...

Tackar tackar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails