måndag 13 september 2010

Tävling

Då jag är sjukskriven en vecka till så roar jag mig med att läsa vackra bloggar. Hos Ensamma Mamman lottas det nu ut två vackra tavlor. Allt du behöver göra är att kommentera för att ha chansen att få en fin tavla att hänga på väggen.

Då vår dator är trasig (och jag inte har ork att fotografera) så blir det dåligt med inlägg fram tills ny dator har kommit och vertigon har gett sig. Jag vill helst inte blogga utan att ha ett foto med, för jag har egentligen inget att skriva om, och min blogg utan bilder är ingen blogg alls.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va roligt att du vill vara med och tävla hos mig vännen! Jag ska hålla en extra tumme för dig.

Hoppas att du snart mår bättre så att du kan börja jobba igen. Sjukskrivning är aldrig roligt. Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails