söndag 24 januari 2010

Kan inte läsa


Jag tror att jag måste öva på posering framför kameran lite. Är inte van att bli fotograferad, och när jag väl blir det så ska jag hela tiden skoja till det. Bättre att se ful ut på bild när det är meningen, än att vara ful på bild.
Period!
Här lyssnar vi på Poker Face av Lady Ga Ga, och den långe fotografen tog ett kort på oss tre damer, som skulle visa sitt allra bästa pokeransikte. Trodde jag.
Nåja, jag kunde ha förstört det på många andra sätt också.
Ser ni mig se ut så här, så döljer jag något.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du var ju jätte fin vännen! Men jag gör som du och ser hellre till att jag blir ful på bild än att bara vara de. Oftast gömmer jag mig faktiskt för kameran för jag avskyr verkligen bilder på mig. Tycker inte att foton och spegelbilden passar ihop... kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails