måndag 28 december 2009

Burp


Jag trotsar nu alla sköna bloggar med att lägga in en bild på mig själv med alltför mycket bagage på kroppen. Jag packade upp ett stativ till systemkameran och bilden förevigades av min sambo. Jag ser lycklig och fet ut. Hade jag haft Photoshop så hade jag kunnat skona er från denna klump, men eftersom jag printar ner mina tankar helt utan censur så hade det egentligen varit oärligt att försköna bilden av mig själv. Så här har ni en fullproppad glad fröken K som ska använda sitt stativ (och alla andra julklappar hon och sonen fått förstås) så ofta hon kan.
Kan man kanske vara både lycklig och fet, eller hör de två adjektiven inte tillsammans?

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart man kan vara lycklig och fet. Även om jag absolut inte tycker att du är fet. Lycka sitter ju inte i kilona utan i ens inställning till livet. De är härligt att du bjuder på dig själv och inte censurerar din blogg. Tyvärr gör ju jag det men funderar på att sluta med de.... Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails