tisdag 24 november 2009

Vintage


Fick lite gamla bilder av min barndomsväninna igår. Bilden föreställer mig, bara fyra år yngre, boendes i Sverige. Jag saknar mitt långa hår, även om det kanske inte var så jättefint på denna bild.
Jag tycker egentligen inte att jag ändrats så himla mycket sedan dess. Visst, jag har fått barn och gått både upp och ner i vikt, men jag har fortfarande samma glasögon på kvällarna när linserna skaver, och tröjan är förfarande en av mina favorittröjor.
Jag är en okomplex person med både mörka och ljusa sidor, och jag är säkert mycket mer intressant än många fjantiga bloggare som skriver om hur mycket de hatar barnbloggar men själva bara skriver om dagens outfit och vilken b-kändis de hånglade med i fyllan för några år sedan.
Sådär, nu har jag nog trampat på några tår. Jag känner för att vara lite elak idag.
Mohahaha. Nu ska jag fortsätta lyssna på julmusik och återgå till mitt intressanta liv.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails