tisdag 13 oktober 2009

Jag jag jag, mig mig mig


Det är mycket nu. Jag har inte tid att sitta vid datorn alls, och massa saker har kommit i andra hand. Jag hade inte ens tid att vara sjuk, och det trodde jag aldrig om mig själv. Att jag skulle vägra vara sjuk alltså.
Idag har jag gått lång promenad, handlat mat och sett på en alkisgubbe som spydde på ett träd. Oslo är fantastiskt! Så installerade jag en skrivare som var omöjlig att installera, och uppdaterade en drivrutin på min skärm som visade sig vara fel. Skärmen blev bara svart. Så det tog någon timme att hitta tillbaka till den gamla drivrutinen. Jag blev ganska stolt över mig själv som klarade det utan hjälp från min sambos datasnillen. High five.
Jag gillar bilden ovan. Det är mig och mina två vackra systrar i en och samma bild, hur nu det kan gå till.

Kanske en liten skvätt av mormor också?

3 kommentarer:

Stine Elise sa...

Det var et utrolig fint bilde! Gleder meg til å se bilder av leiligheten når den er klar?

Lær deg å hekle, det var skikkelig gøy!

Fröken K sa...

Tusen takk.
Jeg lurer på hva som er så fint? Har fått mange flotte kommentarer om den, men jeg trudde ikke att det var et så fint bilde. *rødmer*

Leiligheten blir nok aldrig klar. :(

Felicitas sa...

Jättefin bild på dig!! Den utstrålar glädje och lycka! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails