fredag 25 september 2009

På riktigt


Idag var vi i Oslo och skrev kontrakt på lägenheten på Torshov. Vi betalade depositionen på 27 000 kr också. Det var stressigt i slutet då bankerna inte riktigt ville samarbeta, men till slut hade allt gått enligt planerna.
Vi gick genom parken som ligger bredvid lägenheten. Jag fick syn på en lustig gunga, som jag hoppade upp på. Det var skönt att få släppa loss lite, efter massa stress och grubblande. Min son satt och såg på mig, medan jag släppte lös mitt inre barn.
Nu när det börjar närma sig natt, så sätter hjärnan igång igen. Jag kan inte sluta analysera, tänka och grubbla, fantisera och dagdrömma. Jag blir inspirerad av andra människor jag ser på gatan, av filmer jag ser och av musik jag hör. Med hjälp av den inspirationen lagar jag mig en ny framtid. Som alltid går i kras, för att jag är samma person som jag alltid varit.

En förlorare.

2 kommentarer:

Beckymams sa...

Sånn der "gunga" e kjempearti! Digge dem!

Bli nok godt å bli ferdi me flyttinga å sånn.

Å den siste kommentaren din va bare teit, du e ingen förlorare. Ingen kan lag en såååå nydeli gutt å samtidi vær en förlorare. Dust! ;)

Beckymams sa...

Sånn der "gunga" e kjempearti! Digge dem!

Bli nok godt å bli ferdi me flyttinga å sånn.

Å den siste kommentaren din va bare teit, du e ingen förlorare. Ingen kan lag en såååå nydeli gutt å samtidi vær en förlorare. Dust! ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails