tisdag 14 april 2009

Vi är inte lika va?



Mamma kan inte låta bli att lägga upp bilder på sin son. (Jag har en son, helt sjukt!) Det verkar som om detta blir en blog med skrytbilder på Emilgossen. Eller en plats för mig att skriva av mig om hur mycket bajsblöjor han har på en dag, hans dagliga framsteg och lite inlägg där jag kan få vara fröken K och inte fröken mor.

En tredje växadag. Det börjar bli bättre dock. Han sover i soffan för tillfället, fullproppad med mjölk. Mina ögon börjar bli grusiga, men tar jag upp honom och bär till sängen så vaknar han. Och då ska han ha mat igen. Bättre att jag och han får vila mest möjligt, så tar vi nattmaten när han själv känner för att vakna.

Jag längtar till den dag jag får köpa min kamera. Min Canon EOS 450D. blir det fotografier i massor här.

1 kommentar:

Å sa...

Jo. På ögonen tycker jag ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails