tisdag 28 april 2009

Radhus till salu

Jag är alldeles snurrig. Inte för att Emil sovit ganska dåligt de senaste nätterna, utan för att vi har kommit på ett sätt att flytta tillbaka till Sverige. Sambos syster har en jättefin lägenhet som vi kan få flytta in i till juni, eller juli om vi vill det. Sambo kan jobba på restaurang fyra dagar i veckan här i Norge och pendla fram och tillbaka tills han hittar ett nytt jobb. Han fick orden: "Du har alltid ett jobb här." när han lämnade IKEA, så det håller jag fast vid.
Kruxet är bara denna jävla lägenhet. Detta hål. Hur fan ska vi få sålt det nu!?!
Jag vill flytta till Örebro. Jag vill bo nära mamma och alla mina vänner som jag negligerat så länge.

Hjääääälp mig!

1 kommentar:

Linis sa...

Jag känner mig inte negligerad i alla fall. Vill ju att du ska trivas och må bra. Tack o lov för internet och telefoner! Och transportmedel. Trots detta... Jag skulle bli ÖVERLYCKLIG om du flyttade till Örebro! Då kan vi träffas jätteofta ju! :D pUSS!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails