lördag 13 december 2008

Nedtur


Att något så fånigt kan förstöra hela kvällen.
Råkade tacka ja till en application på Facebook som jag inte visste vad det var. Man skulle svara på massa frågor om folk, och så fick man svar tillbaka om sig själv. Några av mina "vänner" hade tydligen svarat på lite frågor om mig, som jag fick se på.
Är fröken K attraktiv - NEJ!
Överviktig - JA.
Filmstjärna kunde jag tydligen inte bli heller.

Det var lite chockartat att se rätt på skärmen. Med stora bostaver lyste svaren. Folk tycker alltså att jag är tjock!?! Och ful.
Svarade visserligen på några frågor innan jag gav upp och deletade hela skiten, men jag tog bort de frågor som jag tror folk kan bli ledsna över att få svar på. Ingen vill väl se att någon tycker att den är ful. Då spelar det ingen roll om man är ful eller inte.

Vad kan jag göra åt saken då? Jag kan ju inte banta, då mår bebisen dåligt. Och att jag är ful, jaa, det är ju ganska svårt att ändra på. Gener liksom. Kunde ju visserligen klippa mig och sminka mig bättre, men på det stora hela så tror jag inte att det hjälper. Jag ser ju ut som jag gör, och endast plastikoperationer kan ändra på mig.

Det är sådana här saker som jag borde akta mig för. Andra människor skakar av sig det som om det vore piece of cake, men jag kan grubbla i flera dagar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älsko. Skit i det där. Du är vacker! Dessutom är kulan på magen knappast övervikt ;)

Pussar från mörkaste Sthlm

Ellinor sa...

jag har letat efter dig sen helgon-dagarna. har saknat dina ord.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails