måndag 15 december 2008

Måndagar alltså

Gjorde som vanligt ostmacka till frukost idag, men hade bara den dumma osthyveln då den andra ligger i diskmaskinen och blir ren. Den dumma osthyveln skär alldeles för tjocka skivor med ost och jag får kämpa för att få en bra skiva. Självklart, mitt uppe i kämpandet, så slinter jag med hyveln och skär upp en bit Fröken K istället.
Aj.

Så nu ligger jag i sängen och vill aldrig mer gå upp. Det känns som att detta blir mitt liv fram till födseln. Ligga och se på de vita väggarna i sovrummet och sova och gråta. Äta för att bebisen ska få mat, kissa för att annars blir det ju lite smått obehagligt att ligga ner.

Äsch. Ska gå en promenad på de buckliga gatorna. Fortfarande är det isgator överallt. Toppat med sand.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails