torsdag 5 oktober 2006

Perfekt timing

Under min enda natt denna vecka som jag har kunnat sova i mer än fem minuter åt gången så kommer det nån jävel och snor vår bil. Det är inte sant. Dessutom har polisen fel på systemet så min kära sambo kunde inte anmäla bilen stulen förrän imorgon. OCH... när jag satt på akuten (legevakten) för att jag knappt kunde andas så sade de att väntetiden inte var så lång, kanske en timme eller två. Jag fixade in mig själv, utan någons hjälp.
Nu är jag trött på jag vet inte vad.
Kan inte jämföra våra små problem med de som har större och mer viktiga problem, men det är ju klart man slår i väggen och undrar om det bara är en själv som alltid har något litet som går och gnager i hjärnan och magen.

Sjukskrivning sucks!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails