torsdag 7 september 2006

Mix

Haha. Så underbart! Om det forskarna säger är sant så är jag generellt sett smal eller extra smal. Go 'Sex and The City' och 'The Simpsons'.

Kankse borde börja titta på Lost?

Jag har köpt en skrivare. Lycka. Fullkomlig lycka. Snart står det en tvättmaskin i badrummet. Då kan man tänka sig hur jag kommer studsa i korridorerna på jobbet. Visserligen studsar jag nu när jag fått reda på att jag kan få vara kvar där en kort stund.

Snart får jag min kamera tillbaka. Kära C kommer och överlämnar den samt sig själv i mina händer för en helg. Vi ska gå på Munch-museet för att vara lite kulturella tror jag. Sedan vidare till Den Lille Monk för lite mindre kulturella lokaler. Jag lovar att dokumentera för alla som läser min blogg. Alla två.

Andra bloggar om: , , , , ,

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails