fredag 14 juli 2006

Kräfta gillar familj

Snart är min semester slut. Bestämde själv för att ta mig en vecka ledigt. Tyvärr går dagarna mycket fortare när man har roligt än när man står och svettas på jobbet.
Fyllde år i tisdags. Fick en dammsugare av kära far. En sån som inte behöver påsar. Smart eller inte, det får jag veta idag när jag ska städa. Om det nu blir någon städning.

Träffade C och drack rödvin, samt nostalgiserade massa om Öland och barndomen. Jag vill tillbaka till den där husvagnen igen.
Träffade M och pratade ut. Vi skiljdes åt som vänner, till skillnad från förra gången.
Kvalitetstid. Jag älskar det.

Sommaren är här. Synd att jag inte kan njuta av den riktigt. Om alla våra planer går i stöpet så är mitt framtida jobb att jobba minst tolv timmar varje dag på olika jobb där de inte kan stava till respekt. Ge mig styrka!

En gammal bild på min springande älskling och hans syskon. Horisonten är nog inte sned, det är bara mitt scannande.

En fråga bara. Just de här färgerna på denna bild är så fina, jag har försökt i Photoshop att få till samma ljus på andra bilder, men jag klarar det inte - hur f*n ska jag göra?

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails