tisdag 25 juli 2006

4

Fyra arbeten jag haft i mitt liv:
1. Lokalvårdare
2. Kassörska
3. Mattant
4. Säljare

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Amelie
2. Breakfast at Tiffanys
3. 50 first dates
4. Skönheten och Odjuret

Fyra städer jag har bott i:
1. Örebro
2. Göteborg
3. Kungsör
4. Malaga, Spanien

Fyra TV-serier jag gärna ser:
1. Sex and the City
2. Desperate Housewived
3. The Simpsons
4. Family Guy

Fyra ställen jag vill åka till:
1. Egypten
2. USA
3. Paris
4. Grekland

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
1. Intresseklubben
2. Hans Lindström
3. Dagbladet
4. Aftonbladet

Fyra favoriträtter:
1. Grekisk sallad
2. J:s Chili con Carne
3. Min räkpaj
4. Mors/F:s mat

Fyra ställen där jag stortrivs:
1. Hemma
2. Hos mina systrar
3. I min älsklings famn
4. I en säng

Listan snodd av Lillasyster.

Andra bloggar om:

1 kommentar:

pepita sa...

Hej äntligen,hittade jag dig*s*
Trevlig blogg du har.
Det brukar stå man fått en kommentar,men din såg kinesisk ut.
Trevligt du bott i lilla kungsör.
Pepita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails