tisdag 20 juni 2006

Smärrrrrta

Bara en sak till... Den här kissen får mitt hjärta att göra ont. Att den kallas för "retarded" gör det ännu värre. Jag vill bara hålla om den lilla pusen och berätta för honom att inget ont kommer någonsin hända. Jag tar hand om alla som kommer att skratta och reta honom. De ska jag slå i bitar!

Jag har nog några slags moderskänslor iallafall. De som är svagare än mig ligger mig varmt om hjärtat.

Men jag kan inte sluta titta på bilden. Hade inte de två stora starka svenskarna varit här så hade jag garanterat börjat gråta och hatat mig själv för att jag tycker att jag är fet, ful och lat och att det är ett så jävla problem för mig.

Det är bara en katt, men han ser ut som jag känner mig inuti. Ful, men lika vacker ändå.
Det är bara en katt, men jag kommer inte kunna sluta tänka på den.
Det är bara en katt, men det är den enda katten jag vill ha.
Det är bara en katt. Intala dig det. Bara en katt.
... en katt.

Jag kommer inte kunna sova.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails