torsdag 10 september 2009

Jag


Jag hoppas att alla mina (två, tre?) läsare inte missförstår mig när jag skriver sådana här inlägg. Jag är en glad person som njuter av livet så gott det går, så mycket man får njuta utan att det blir för dumt. Jag är positiv för det mesta, och gillar att umgås med positiva människor som gör mig ännu gladare. Jag kan lyfta en fest om jag vill, och får många människor glada genom att vara mig själv.
Det är vissa dagar jag sjunker djupt ner i ett mörkt hål. Men de dagarna är få, och nödvändiga, för om jag inte hade de mörka hålen så hade jag heller inte kunnat vara så glad som jag vanligtvis är. Man kan inte gå runt och le hela tiden, det blir för påfrestande för alla.
Därför skriver jag av mig i bloggen, jag skiter i vem som läser, och jag bryr mig inte om hur det tolkas heller. Men när folk börjar tro att jag är tjurig och grinig, då måste jag ju få lov att förklara mig.

Jag tror man kan fråga vilken som helst av mina vänner, och de skulle nog säga att jag är en glad filur, med mörka dagar. Jag är positiv/negativ och lite smånervös. Mörkrädd, dumsnäll och lite för lat.

Så. Det är mitt rätta jag, som för övrigt har en väldigt bra dag idag. Därför skulle det egentligen inte bli ett inlägg, jag hade tänkt att pussa på min snoriga son som är lika glad som jag, trots att han har feber.

Disfruta el momento.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails