måndag 30 maj 2011

Fråga fröken K


Det känns som om jag ställer frågor i denna blogg ganska ofta. Ibland får jag svar, ibland inte.
Men är det kanske något ni vill veta om mig? Någonting ni aldrig vågat fråga, men klurar på om nätterna. Vilket jag finner högst troligt. Icke.
Men sätt igång, fråga mig någonting så kanske jag kommer med ett riktigt klokt svar. Jag kan förvåna mig själv ibland.
Kommentera i detta inlägg för att fråga. Jag sätter ett slutdatum den 6 juni, så får jag gå med svansen mellan benen när inboxen gapar tom. Eller göra fiktiva människor och fråga mig själv.

5 kommentarer:

dagliga smulor sa...

Å, vilket fint foto ! Ja, tänk att det redan har gått en månad, poff så var det över. Tycker tiden skenar iväg hela tiden, men hade på nått sätt hoppats på att den kunde saktat ner lite när vi var i NYC,hihi !

ntherese sa...

hejsan, ursäkta om jag stör men har ändrat min design och undrar vad folk tycker om den. Skulle vara kul om du röstade på din åsikt!:)

Malin på pastill.nu sa...

Kommer inte på någon fråga än, måste läsa runt lite på din blogg först, men måste säga: Vilket underbart fint foto!

Å sa...

Hej!

Jag har tre frågor:

1) Du verkar ha en ganska djup botten. Dvs när du är nere verkar du vara väldigt nere, och det tar tid för dig att komma upp. Är det så? Och i så fall - varför tror du att det är så?

2) Hur trodde du att det skulle bli att vara mamma innan du fick barn, och hur väl har dessa föreställningar stämt med hur det blev?

3) Om du skulle kunna göra som i AMF-reklamen, fast tvärtom, dvs besöka dig själv när du var säg 12, vad skulle du säga till Fröken K 12 år då?

missM (Hverdagseventyr) sa...

Jeg er egentlig litt dårlig på å stille spørmål, jeg bare leser blogger ;)
Men...
Hva var det som fikk deg fotointeressert?
Har Norge blitt ditt nye hjem, eller kommer du til å dra tilbake over grensa en dag?
Hvorfor skriver du på norsk i kommentarfeltet på min blogg og på svensk her ;) Hehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails