fredag 11 september 2009

Pusta ut


Jag har äntligen fått fotografera av mig lite. Min svägerska kom på besök och vi åt tacos och lekte lite med snoriga sonen. Sedan fick jag fotografera henne. 350 bilder tog jag, på väldigt kort tid. Jag fick göra precis hur jag ville, hon lydde mig vad jag än sade åt henne att göra. Jag har velat fotografera henne länge, och nu hade vi bägge tid och ork.
Nästa gång ska hon sminkas och så ska vi ut på Jeløy där det finns fina bakgrunder, och då ska jag förhoppningsvis ha lärt mig lite mer om porträttfotografering.
Jag vill fotografera mera, det var så himla roligt. Mitt avtryckarfinger skriker av glädje. Äntligen någon som kan le på beställning som man slipper krypa efter för att få ta bilder.
Tack tack kära svägerska!




P.S. Vad tycker ni om bilderna? D.S

4 kommentarer:

Karolin sa...

Väldigt fina bilder!!! På profilbilden ser Hanna ut som Emil...det är väl "Björklinäsan" som visar sig.

Caroline sa...

Superfina! Fina färger och fint ljus. Alla bilder du lägger upp är jättefina! Du börjar verkligen få kläm på det där med fotografering! :) Du kommer få fota maaaassooooor nästa helg! hihi

Fröken K sa...

Karolin: Ja, det är den typiska Björklinäsan. Hehe. De har gulliga näsor.

Caroline: Så bra att du säger så, för jag kommer fotografera rumpan av dig. ;)

Anonym sa...

Jätte fina kort! Inte lätt det där med "björklinäsan", den har jag ju komplex för ju....men men- man kan ju inte göra mycket med den saken nej. Men du är verkligen duktig Karolina! Fint ljus och allt! Bra jobbat- och väldigt kul var det!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails