torsdag 27 augusti 2009

Klick

Jag satt och tittade igenom mina bilder som jag har tagit det senaste halvåret. Det är egentligen inte så konstigt att jag nästan bara har bilder av Emil.
Emil som badar, Emil som äter, Emil som ligger på golvet och gör olika miner. Jag tycker egentligen ganska synd om honom. Han får stå ut med kamerans blixt varje dag. Det är inte konstigt att han (
som bilden ovan visar) blir trött på det.
Jag vill fotografera någon annan, mer än Emil. Han gör som sagt inte så mycket, och det hade varit kul att ha en modell som står upp och kan le på beställning. Det behövs någon som är tålmodig och kan stå ut med mig som ändrar vinkel hela tiden. Jag behöver öva mycket om jag ska kunna drömma om att ha fina fotografier på väggarna i vardagsrummet.

Någon som ställer upp?

6 kommentarer:

Beckymams sa...

Du kan få lov t å ta familiebilde av oss hvis du vil ;)

Fröken K sa...

Så hyggelig. Det hadde vært kul. Hvor bor dere?

Fröken K sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
beckymams sa...

Kolbotn, rett øst for Oslo. :)

Heidi (fra TP) sa...

For en fin liten Emil du har, Karolina. Han er bra lik mamma'n sin når han gjør grimaser. Har du sett du ser også sånn ut når du gjør dem? :)

Fröken K sa...

Jada, vi er som snytt ut av samme nese eller hva man nå sier på norsk. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails