onsdag 26 augusti 2009

Jag tänker på framtiden.

Är jag ensam om att ha en blogg som är menad som en framtida bok till min son? Kära Emil är mitt sätt att minnas vad min son har gjort och en lite mer utvecklad "Min första bok" som man skriver framsteg i.
Jag har sökt på internet, men har ännu inte lyckats hitta något liknande. Om jag fick bestämma, så hade jag velat ha en blogg som var menat till mig och mig endast med mina framsteg och hyss. Jag hade några hyss för mig när jag var liten, mor berättar om dem ibland. Det hade ju varit roligt att göra en bok av det, som jag har planerat att göra med Emilbloggen. Solentro har en bra sida.


Någon som vet om något liknande projekt?

3 kommentarer:

Anonym sa...

vilket bra tips - solentro! jag försöker också anteckna så mkt som möjligt om min unges utveckling. man glömmer fort... hejdlöst fort.

Anonym sa...

just ja, det var jag annika westling som skrev det där!

Fröken K sa...

Hehe, jag förstod nästan det. Läste din blogg i början på familjeliv, men kommer inte in där nu. Du borde blogga utanför. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails