fredag 28 augusti 2009

Ingenting


Jag undrar egentligen vad jag har denna blogg till. Det finns ju ingenting som hänger ihop när det gäller mina inlägg. De som inte känner mig, eller av en slump kommer in på min sida, går fort ut igen. Det är inte så spännande att läsa vad en nybliven mor tänker och gör om dagarna.
Jag vet att för att få läsare så måste man skriva om något speciellt, stå ut i mängden. Det finns ju så många fina bloggar som förtjänar läsare, varför skulle jag vara en av dem när jag inte skriver om någonting alls. Det är ju ingen som länkar till mig heller.
Det är ju bara krimskrams.

3 kommentarer:

Linis sa...

"Kris i parförhållande? Ny dejtingsajt!" Samt: "Thaikvinnor för bröllop"... Vilka googleannonser!!! ;)
Din blogg däremot förgyller min dag!

FURNISH.etc sa...

Vilken härlig blogg med suveränt fina bilder! Sånt gillar jag!

Fröken K sa...

Tackar. Jag gillar komplimanger. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails