tisdag 13 juli 2010

Sminktips


Mitt hemklickade smink kom idag. Äntligen! Jag upptäckte att det gick i mintgröna toner, och det ska ju tydligen vara inne nu, så jag har väl gjort helt rätt.
De tre lipglossen som ligger längst fram fick jag gratis när jag handlade över 100 NOK, och det var även gratis frakt i några dagar så jag passade verkligen på.
Jag har ju köpt smink förut och lagt ut på bloggen, och jag är verkligen nöjd med det jag köpte sist, även om det mesta är kvar idag. Dryga grejer det där.
Handla på e.l.f och du får massa bra erbjudanden och billigt men bra smink! De har nagellack som man bara vill köpa som lösgodis och äta upp.
Nu ska jag sitta och vara mintgrön i soffan, och drömma om nästa gång jag får beställa från internet.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails