måndag 21 juni 2010

Sorry ladies


Den här blonde herren är världens bästa sambo, far och vän. Han är inte bara snygg och söt, han är snäll och artig också. Att han trivs framför spisen är inte fel det heller.
Han berömmer mig för den jag är. Han hjälper mig genom svåra dagar. Han skrattar med mig, och åt mig - tills det blir roligt. Han är kärvänlig mot sin son och älskar honom högre än något annat, till och med fotboll och öl kombinerat en solig dag i en park.
Tyvärr så är han upptagen, och ska så förbli för evigt. För jag ska gifta mig med honom. Någon gång. Inte än, men någon gång.

3 kommentarer:

Fröken Blund sa...

åh fy tusingen vilken tur du har. och han då!!!
vad härligt med giftemål.
grattisgrattis!

Anonym sa...

ja- håll hårt i min bror! Bästa-finaste brorsan i världen!! KRAM

Daniela sa...

Wow, vilken snygging!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails