torsdag 6 augusti 2009

Fjortis

När vi var i Smögen så fick jag låna en bok av min syster för att jag skulle ha något att läsa i solen. Det skulle hon inte ha gjort. Jag har inte läst en bok på jag vet inte hur länge, och jag brukade sluka böcker. Det slutade med att jag läste ut boken så att hon kunde få tillbaka den och läsa den. När jag kom hem så beställde jag böckerna så jag kunde läsa fortsättningen. Det tog inte många dagar innan alla tre böckerna var utlästa, och nu väntar jag på den fjärde. Fast jag vet inte vad jag väntar på, det är ju bara att köpa den. Jag gillar pocket, och den finns inte i pocket ännu. Jag är snål som inte vill köpa den inbunden.

Det som är pinsamt med detta är att det är Stephenie Meyers vampyrböcker jag har läst. Böcker skrivna för kärlekssugna tonåringar, som förälskar sig i huvudpersonerna.
Fjortisar som går och ser filmen och sedan drömmer om att Edward Cullen ska ta sig in genom fönstret och se på dem när de sover.

Så illa är det inte för mig, men... jag bara måste se filmen!

2 kommentarer:

Beckymams sa...

Har prøvd i d lengste å unngå både bøkern å filmen, men no som æg e på feri t mine foreldre, så bli d nok så æg sjer filmen snart. Søstra mi e HEKTA, å dvd'n ligg foran mæg. Ska æg, lr ska æg ikke? ;p

Fröken K sa...

Du må jo se Twilight nå som den ligger forran deg. Jeg har lest bøkene først, så alle sier at jeg kommer til å bli skuffa hvis jeg ser filmen. Så se filmen først.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails