måndag 26 februari 2007

Sex F, eller sju

Jag var på 40 årskalas i lördags. T:s farbror fyllde år och vi hjälpte till med maten. Jag gjorde räkpaj och en annorlunda tacospaj. Turligt nog var det gott. Alla åt, men det blev ändå mat över. Efter maten så lekte vi lite charader och sjöng med Singstar. Sedan satte festen igång. Vin och salsa.
Tog inte så många kort. Jag tar inte så många kort nuförtiden. När jag väl tar kort så tycker jag inte att de bli något bra alls. Min kamera är inget bra hjälpmedel, även om man aldrig ska skylla på instrumentet. Jag kanske är dålig på att ta bilder? Kanske jag ska sluta?

Jag önskar att någon ville ta bild av mig. Det fotograferas vilt på fester, men jag ser sällan kort på mig. Det måste bero på att ingen vill ha kort på mig. Jag måste vara så ful alltså. Finnig och fet och fett hår och ful och fräknig och fel.
Finnig.
Fet.
Fett hår.
Ful.
Fräknig.
Fel.

Fotogenisk? Jag? Nä.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails