torsdag 20 april 2006

Krazy

Lyckades ta mig till Alnabru trots att jag inte visste vilken buss jag skulle ta. Anlände lagom till klockan tio ochfick en illgrön tröja att ha på mig. Sedan ställdes jag i kassan och där stod jag fram till tio över sju. Pauser inkluderat förstås. Mina arbetstider är 10-20, mån-lör. Som tur var så ska jag få en dag ledigt nästa vecka så jag slipper slita ut mig totalt. Då kan jag passa på att gå på intervju på Åhlens.
När jag stod i kassan och kände mig lite mer bekväm, så började jag småstäda lite bland alla papper. Hittade en stämpel som butiken tydligen använder sig av, och när jag såg vad det stod på stämpeln så kunde jag inte låta bli att kväva ett bubblande skratt. Butiken heter Super G och ligger i Alna. Så det stor Super G alna.
Norrmännen är fan supergalna.

Nu ska jag se programmet Charmörskolan och sedan krypa ner i sängen. Skitsamma om den är kall. Jag måste sova!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails